کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317553 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعات شخصی کاربران در کافی‌نت، در معرض دید عموم

يك كارشناس نرم‌افزار هشدار داد: اگر کاربران از كافي‌نت‌ها و يا رايانه غيرشخصي استفاده مي‌كنند، مراقب اسرار و اطلاعات شخصي خود باشند، چراكه اطلاعات شخصي كاربران در كافي‌نت مي‌تواند در معرض ديد عموم قرار بگيرد.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایسنا؛ كامران كاظمي اظهار كرد: درباره كاربراني كه از ويندوز ايكس‌پي استفاده مي‌كنند، رعايت چند نكته ساده مي‌تواند تا حدود زيادي بر حفظ اسرار و حفظ اطلاعاتشان موثر باشد.

وي تصريح كرد: نكته قابل توجهي كه در ابتدا بايد به آن اشاره شود، اين است كه تمام فايل‌ها و فولدرهايي که در ويندوز ايکس‌پي اجرا و يا مرور مي‌شود، در فولدري ذخيره مي‌شوند و البته كاربران قبل از اين مي‌دانستند كه هميشه چند برنامه آخري كه مرور يا اجرا كرده‌اند، در My Recent Document قابل رويت است اما به مكان ذخيره اين فايل‌ها اشرافيت نداشتند.

كاظمي اظهار كرد: اطلاعات هر كاربر در ويندوز ايكس‌پي جداگانه نگهداري مي‌شود و اين اطلاعات در ويندوز در مسير C:\Documents and Settings\yadmane\Rece قابل دسترسي است كه در اين مسير yadmane نام كاربر است، مثلا اگر ويندوز كاربر داراي دو User Account به نام‌هاي User1 , User2 باشد، اطلاعات هر يك جداگانه و در دو مسير C:\Documents and Settings\user1\Recent و C:\Documents and Settings\user2\Recent قابل دسترسي است. نكته حائز اهميت اين است كه فولدر Recent به صورت مخفي است.

وي در ادامه به امكان ذخيره و بازبيني تمام صفحات وبي كه كاربر در اينترنت مرور مي‌كند و تمام مشتقات آن شامل عكس‌ها، فلش‌ها و استايل‌ها اشاره كرد و افزود: اين اطلاعات براي هر كاربر جداگانه و در مسير زير ذخيره مي‌شود كه باز هم همانند نكته قبل yadmane نام كاربر است؛C:\Documents and Settings\yadmane\Local Settings\Temporary Internet Files.

به گفته او اين فولدر مي‌تواند براي علاقمندان وب بسيار مفيد باشد، مثلا كاربر نمي‌تواند فايل‌هاي فلش را كه در يك صفحه وب است را براي خود ذخيره كند، اما فلش‌ها و ديگر عوامل يك فايل فلش در اين فولدر ذخيره و قابل دسترسي است و هم‌چنين در اين محيط نيز Local Settings هايدن است.

كاظمي خاطرنشان كرد: اگر افراد نمي‌خواهند ديگران متوجه شوند كه چه صفحاتي را مرور كرده‌اند و يا براي جلوگيري از پر شدن فضاي هارد از اطلاعات غيرقابل مصرف، محتويات اين فولدر را مرتبا پاك کنند.

به گزارش سافت‌ گذر؛اين كارشناس نرم‌افزار اظهار كرد: در صورتي كه كاربر از ياهومسنجر استفاده مي‌كند، آي‌دي‌هايي كه با آن كانكت مي‌شود و هم‌چنين آي‌دي‌هايي كه با آن‌ها چت كرده است، در رجيستر ذخيره مي‌شود و نكته قابل توجه اين است كه يكي از روش‌هاي نفوذ هكرها به سيستم افراد اشتباهات شخصي خود آنهاست؛ اشتباهاتي از قبيل ارسال ايميل آلوده.

به گفته او همچنين اگر كاربر از ياهومسنجر استفاده مي‌كند، بايد مراقب فايل‌هايي كه ديگران براي آنان ارسال مي‌كنند، باشند به طور مثال ممكن است بخواهند براي كاربر عكس ارسال كنند، در صورتي كه به جاي عكس يك فايل اجرايي جهت نفوذ مي‌فرستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8045 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/12/13 تعداد مشاهده: 1692
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر